Omezení osobního styku se zákazníky

Vážení zákazníci,
vzhledem k situaci a díky postupující nákaze a přijatých opatřeních české vlády jsme nuceni maximálně omezit osobní styk se zákazníky a zabezpečit ochranu zdraví našich zaměstnanců. 

Proto s okamžitou platností zavádíme podmínky oprav, obhlídek a montáží u našich zákazníků:
Zákazník, u kterého je naplánována činnost zajistí, aby náš technik přišel po celou dobu činnosti do styku pouze s jednou osobou. Tato osoba bude mít roušku při kontaktu s naším technikem a bude mít k dispozici dezinfekční prostředky, které technikovi poskytne po činnosti pro dezinfekci rukou a nářadí. Pokud tyto podmínky nebudou dodrženy, nemůžeme danou činnost provést.

Usilovně sháníme dezinfekci a ochranné pomůcky pro pracovníky, je to však teď téměř nemožné. Velmi dobře si uvědomujeme, že v době karantény je velmi důležité, aby naše služby fungovaly a uděláme vše co je v našich silách, nicméně zdraví naše a Vaše je na prvním místě.

Dále s okamžitou platností omezujeme vstup do naší provozovny. Pokud potřebujete vyměnit set-top box, či vadný router, je u nás otevřené okénko, kde zařízení předáte a my Vám zjistíme problém a buď vydáme nové, či provedeme opravu. Vstup do provozovny nebude umožněn. Hotovostní platby u nás v provozovně prosím omezte na minimum.

Naše firma zajišťuje dále provoz telekomunikační sítě a celé naší infrastruktury v plném rozsahu a jakýkoli výpadek bude okamžitě řešen, prosíme o hlášení poruch pouze telefonicky na naší bezplatné lince, či emailem. Nechoďte prosím kvůli tomu k nám na provozovnu.

O případných změnách vás budeme informovat.
Děkujeme za pochopení, WMS s.r.o.

 

 

Ověřit dostupnost

Pro ověření dostupnosti našich služeb zadejte svou adresu.

Ověření dostupnosti služeb po telefonu

Pro tuto adresu bohužel není možné zjistit dostupnost služeb online. Rádi Vám dostupnost ověříme a sdělíme telefonicky.

Více informací o dostupnosti připojení k internetu na Vaší adrese
získáte na naší bezplatné lince.

+420 800 707 077