Upozornění
Vážení zákazníci,
vzhledem k situaci a díky postupující nákaze a přijatých opatřeních české vlády jsme nuceni maximálně omezit osobní styk se zákazníky a zabezpečit ochranu zdraví našich zaměstnanců a klientů. Je velmi těžké pro nás zastavit běh společnosti, protože v posledních měsících jsme zaznamenali rekordní zájem o naše služby a zároveň jsme prováděli velmi složité infrastrukturní změny, které v budoucnu zajistí perfektní fungování služeb. Situace je bohužel mnohem horší než na jaře. Zároveň si uvědomujeme, jak důležité jsou v této době perfektně fungující služby a děláme pro to maximum.
Jsme tedy nuceni s okamžitou platností posunout veškeré montáže u klientů o 14 dní a úplně je v příštích dvou týdnech zastavit. Opravy u klientů budou prováděny s nejnižším možným rizikem nákazy – to znamená v domácnosti, či společnosti přijde technik do kontaktu pouze s jednou osobou. Tato osoba bude mít roušku při kontaktu s naším technikem. Pokud tyto podmínky nebudou dodrženy, nemůžeme danou činnost provést. Dále s okamžitou platností omezujeme vstup do naší provozovny. Pokud potřebujete vyměnit set-top box, či vadný router, je u nás otevřené okénko, kde zařízení předáte a my Vám zjistíme problém a buď vydáme nové, či provedeme opravu. Vstup do provozovny nebude umožněn. Hotovostní platby u nás v provozovně prosím omezte na minimum, nicméně budou možné.
Naše firma zajišťuje dále provoz telekomunikační sítě a celé naší infrastruktury v plném rozsahu a jakýkoli výpadek bude okamžitě řešen, prosíme o hlášení poruch pouze telefonicky na naší bezplatné lince, či emailem. Nechoďte prosím kvůli tomu k nám na provozovnu.
O případných změnách vás budeme informovat.
Děkujeme za pochopení, WMS s.r.o.
Ověřit dostupnost
Pro ověření dostupnosti našich služeb zadejte svou adresu.