Internet FIBER Klasik+ (FIBER-B/G Klasik+)

Základní internetový tarif pro firmy a podnikatele na optické síti WMS. Nabízí extrémně komfortní procházení webu, streamování obsahu a videokonferencí nebo používání cloudových a dalších online služeb náročnějších na obousměrný přenos dat.

Gigabit pro všechny

2 000 Mb/s
rychlost stahování

1 000 Mb/s
rychlost odesílání

625 Kč
měsíčně s DPH
zřízení připojení
zdarma

Mám zájem
  • Nejoblíbenější tarif
  • Připojení na optické síti
  • Stejná rychlost stahování i nahrávání
  • Použití technologie GPON
  • Rychlé streamování HD a 4K videí
  • Vhodné pro práci s VPN a daty v cloudu
  • Veřejná IP adresa ZDARMA
    (připojení ke vzdálené ploše, serverům, kamerovým systémům, apod.)
  • Vyšší priorita řešení oprav
  • Možnost smlouvy SLA
  • Možnost rozšířených datových služeb VPN

Zapůjčení ONT modemu zdarma*

GPON ONT

Ve vybraných lokalitách, kde je přiveden optický kabel do zásuvky přímo až k Vám do bytu (technologie GPON FTTH), Vám zapůjčíme po dobu využívání služeb modem zcela zdarma.

*) Zapůjčení zdarma při uzavření smlouvy min. na 24 měsíců.

Ověřit dostupnost GPON FTTH

Připojení
na optické síti

Ověřit dostupnost připojení

Více informací na na bezplatné lince
+420 800 707 077

Nebo nám napište na e-mail
info@wms.cz

Máte zájem o naše služby?
Zavoláme Vám zpátky

Nechte nám na sebe číslo a my Vám zavoláme zpátky.

Přečtěte si naše zásady pro zpracování osobních údajů.

Zřízení domácí WiFi sítě

Domácí síť WiFi Vytvoření domácí bezdrátové WiFi sítě. (více v ceníku) pronájem 38 Kč/měsíc
Domácí síť WiFi G Vytvoření domácí bezdrátové WiFi sítě. (více v ceníku) pronájem 38 Kč/měsíc
Domácí síť WiFi 6 Vytvoření domácí bezdrátové WiFi sítě. (více v ceníku) pronájem 68 Kč/měsíc
Domácí síť WiFi BR Vytvoření domácí bezdrátové WiFi sítě s vysokým dosahem. (více v ceníku) pronájem 68 Kč/měsíc

Doplňující informace k tarifu

  • Diagnostika poruchy a oprava po telefonu pouze v provozní době do 2 hodin od nahlášení, přičemž do lhůty se započítává pouze uplynulá provozní doba od jejího nahlášení.
  • Oprava poruchy do 1 pracovního dne uplynulého od jejího nahlášení.
  • Přednostní odbavení v callcentru.
  • Možnost sjednání samostatné smlouvy pro získání lepší SLA podpory.
    Více informací o SLA
  • Servis a doprava zdarma, pokud se jedná o poruchu na infrastruktuře, či zařízení v majetku WMS s.r.o.
  • Placený servis a doprava dle ceníku v případě výjezdu technika a poruchy na zařízení zákazníka.
  • Plánované výpadky služby Vám dáme vědět.
  • Uvedené rychlosti připojení jsou rychlostmi maximálně dosažitelnými.
  • Při přenášení nepřiměřeně velkého objemu dat si poskytovatel vyhrazuje právo řízení datového toku v síti, zejména pokud dojde k přetížení sítě v páteřních spojích. Poskytovatel je oprávněn omezit selektivně provoz na páteřní síti tak, aby umožnil optimální využití Služby všemi uživateli.

Mohlo by Vás zajímat

Ceny souvisejících a servisních služeb