Webhosting, péče a podpora

Potřebujete pomoct nebo poradit s poskytováním webhostingu pro Vaše webové stránky, internetový obchod nebo e-maily?


Nastavení serveru příchozí a odchozí pošty (POP3/IMAP/SMTP)

Máte-li od nás v rámci webhostingu vytvořené a aktivované e-mailové schránky, použijte následující adrese serveru pro příchozí a odchozí poštu (popř. IMAP).

POP3 (příchozí pošta):
mail.wm.cz

SMTP (odchozí pošta):
mail.wm.cz (nutné zapnout ověřování/autorizace pomocí uživ. jména a hesla od Vaší e-mailové schránky)

IMAP:
mail.wm.cz

Zapomněl jsem přístupové údaje k FTP nebo databázi

Přihlaste se do zákaznického účtu a zašlete nám autorizovaný požadavek na zaslání přístupových údajů. Případně nám zavolejte (přípravte si své zákaznické číslo) - po ověření Vám budou údaje zaslány na e-mail uvedený při podepsání smlouvy.

Nepřichází mi pošta, nebo jen od některých odesílatelů

V případě, že Vám nepřichází žádná nová pošta, můžete ověřit následující body:

  1. Zkuste se nejprve přihlásit do svého e-mailu přes webmail na adrese https://mail.wm.cz. V případě, že po přihlášení novou poštu ve schránce vidíte, bude pravděpodobně lokální problém ve Vašem zařízení, které nedokáže poštu stáhnout (problém s internetovým připojením, nesprávná konfigurace e-mailu, firewall, antivirus, apod.)
  2. Také se stává, že pošta přestane fungovat z důvodu expirace Vaší domény. Zkontrolujte si na adrese https://www.nic.cz/, zda Vám neexpirovala doména a máte ji řádně zaplacenou.
  3. V případě, že problémy nevyřešíte nebo nenajdete dle výše uvedených bodů, kontaktujte nás telefonicky.

Pokud Vám některá pošta chodí a některá nikoli:

V případě, že z nějakého důvodu náš poštovní server novou zprávu zamítne, vždy je odesílateli zaslána návratová zpráva s důvodem zamítnutí. Poměrně často se stává, že odesílatel nebo jeho organizace má nesprávně zkonfigurované (většinou nevalidní) tzv. SPF záznamy u domény a náš server takpoštu z této domény zamítne.

  1. Zkontrolujte, zda Vám e-mail v poštovní aplikaci nebyl přesunut do složky s nevyžádanou poštou (SPAM)
  2. Pokud používate antivirový program, ověřte, zda zprávu neodfiltroval antivir, pokud by detekoval např. podezřelou přílohu.
  3. V případě, že obsahovala původní zpráva přílohy, mohlo dojít k překročení maximální velikosti zprávy a příloh. (důvod bude uveden v návratové zprávě)


Stáhněte si program TeamViewer QuickSupport pro vzdálenou podporu. Jedná se o jednoduchý zákaznický modul pro vzdálenou pomoc, který nevyžaduje instalaci. Po jeho stažení a otevření nám sdělíte své ID a heslo a následně Vám naši technici budou moci pomoci s nastavením Vašich služeb.

Stáhnout TeamViewer