Vyúčtování a převod služeb

Potřebujete pomoct nebo poradit s vyúčtováním služeb, chcete si stáhnout fakturu nebo jiný doklad? Můžete zkusit najít radu nebo pomoc v této sekci.


Kde získám přehled faktur a dokladů?

Všechny vystavené faktury najdete v zákaznickém účtu jednoduše na adrese https://moje.wms.cz/. Pro přihlášení zadáte Vaše zákaznické číslo ze smlouvy nebo poslední faktury a přidělené heslo.

Přejít na zákaznický účet

Kde získám přehled vyúčtování za telefon?

Přehled provolané částky, historie hovorů a vystavené faktury za volání najdete v zákaznickém účtu Calltone na adrese http://client.calltone.cz/. Pro přihlášení zadáte Vaše telefonní číslo/uživ. jméno a přidělené heslo.

Přejít na zákaznický účet

Co je OKU kód pro převod služeb a jak ho zjistím?

Pro přechod k jinému operátorovi budete potřebovat tzv. ověřovací kód účastníka (OKU). Jedná se o jedinečný kód, který Vám přidělíme automaticky při uzavření smlouvy. Platnost kódu je po celou dobu trvání Vaší smlouvy s námi. Jedná se o údaj, který z bezpečnostních důvodů nikomu nesdělujte nebo veřejně nešiřte.

OKU kód najdete v zákaznickém účtu (v detailu převáděné služby) na adrese https://moje.wms.cz/.

Přejít na zákaznický účet