Internet, péče a podpora

Potřebujete pomoct nebo poradit s nastavením připojení k internetu? Můžete zkusit najít radu nebo pomoc v této sekci.


Co je nutné udělat v případě výměny přístupového zařízení (router, napřímo připojené PC/síťová karta)

Po výměně routeru nebo síťové karty/PC připojené přímo do naší sítě je třeba zavolat k nám do WMS a nadiktovat novou MAC adresu síťové karty nebo WAN portu routeru. V případě, že s tímto potřebujete poradit, zavolejte nám. V případě, že potřebujete vyměnit router, do kterého následně budete připojovat set-top box pro sledování televize, kontaktujte nás pro ověření kompatibility. V případě použití nevhodného routeru nebude možné využívat připojenou IPTV.

Nastavení serveru odchozí pošty (SMTP)

Pro možnost odesílání pošty z jakéhokoli poštovního klienta/aplikace v PC nebo mobilním zařízení, apod. je třeba nastavit tzv. server pro odchozí poštu (SMTP). Tuto adresu by vám měl sdělit Váš poskytovatel e-mailové schránky (např. Seznam.cz, Google, Centrum.cz, apod.) Vy si ji pak jen nastavíte a uložíte v poštovní aplikaci. Jakoukoli odchozí poštu na standardních portech v naší síti neblokujeme.

Připojení k internetu je pomalé, nefunguje nebo vypadává

V případě, že se Vám zdá připojení k internetu pomalé nebo vypadává nebo vůbec nefunguje, doporučujeme nejprve provést tyto body:

  1. Restartovat modem/router - odpojte zařízení na cca 30 vteřin z elektrické sítě a znovu jej připojte. Do 5 minut by mělo zařízení nastartovat a po této době můžete vyzkoušet, zda již funguje internet správně. Pokud máte doma více zařízení (např. další Wi-Fi router, apod.), restartujte i tato zařízení.
  2. Zkontrolujte zapojení kabelů, zda nejsou špatně nacvaklé do zásuvky, apod.
  3. Ověřte si, zda některé z Vašich zařízení aktuálně nestahuje nebo neodesílá data a nemůže tak brzdit provoz a rychlost internetu na dalších zařízeních. Doporučujeme dočasně vypnout všechna ostatní zařízení připojená k internetu a poté provést kontrolní měření rychlosti.
  4. V případě, že problém přetrvává, kontaktujte naši zákaznickou linku na čísle +420 800 707 077, kde Vám problém pomůžeme vyřešit.


Stáhněte si program TeamViewer QuickSupport pro vzdálenou podporu. Jedná se o jednoduchý zákaznický modul pro vzdálenou pomoc, který nevyžaduje instalaci. Po jeho stažení a otevření nám sdělíte své ID a heslo a následně Vám naši technici budou moci pomoci s nastavením Vašich služeb.

Stáhnout aktuální verziStáhnout verzi 12.0